functions in the Moodle App (provider: Moodle Pty Ltd) are not supported. This concerns, among other things, plug-ins for exams, evaluation etc. We therefore ask you to stop using the Moodle app in the future [...] einige Funktionen in der Moodle App (Anbieter: Moodle Pty Ltd) nicht unterstützt werden. Das betrifft u.a. Plug-ins für Prüfungen, Evaluation etc. Wir bitten Sie daher, die Moodle App künftig nicht mehr [...] future and to access Moodle via the OTH app . You can access your OTH Moodle account and many other helpful functions directly via the menu in the app. Please note this in future and install the OTH app
Vorname * Nachname * E-Mail * Benutzername Anfrage Hilfethema Allgemein Internationale Studierende Moodle Prüfungsplanung Stunden- / Raumplanung Veranstaltungen Betreff * Nachricht * Dateiupload * = Pflichtfeld
Kommunikationsvideoreihe Badura, Sophie. Vergleichende Betrachtung des Open Source Management Systems Moodle und des kommerziellen Autorentools Articulate Storyline 360 zur Erstellung adaptiver Lerneinheiten
, Adobe Captivate), Erklärvideoproduktion und Animation, Onlinekursentwicklung und E-Portfolios (Moodle, Ilias, Mahara), AR/VR in der Lehre, Multirepräsentationssysteme (STACK, JSX Graph, GeoGebra), digital
StackJS Testing STACK within the Italian system: the case of the University of Trieste The gitsync Moodle plugin for facilitating version control of questions Using STACK Beyond Mathematics Missing videos [...] StackJS Testing STACK within the Italian system: the case of the University of Trieste The gitsync Moodle plugin for facilitating version control of questions Using STACK Beyond Mathematics Missing videos
, Bach, S., Strobl, I., & Dechant, K. (2022). A Theory-Based Approach of Feedback in STACK-Based Moodle Quizzes Taking into Account Self-Regulation and Different Proficiency of Learners. International
StackJS Testing STACK within the Italian system: the case of the University of Trieste The gitsync Moodle plugin for facilitating version control of questions Using STACK Beyond Mathematics Missing videos
M., Bach, S. & Strobl, I, OTH Amberg-Weiden): A theory-based approach of feedback in STACK-based Moodle quizzes taking into account self-regulation and different proficiency of learners . 16. Ingenieu
Lehmeier, normalerweise stattfindend in EMI 202 von 13:45 bis 17:00 Uhr, wird heute ausnahmsweise über Moodle stattfinden. Wir bitten um Kenntnisnahme! Euer Dekanat EMI
Inhaltsskizze unter: https://www.seppmed.de/beyouwithus Details zu Ablauf/Orga sowie Anmeldung: https://moodle.oth-aw.de/course/view.php?id=3672 (Angenommen Sie wollen sich registrieren und stocken, weil Ihr
skizze unter: https://www.seppmed.de/beyouwithus Details zu Ablauf/Orga sowie Anmeldung: https://moodle.oth-aw.de/course/view.php?id=3672 Viele Grüße Prof. Christoph Neumann