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Cavusgil, S. T., Knight, G. A., Riesenberger, J. R. (2019). International business: The new realities (Global edition [...] Strategic international management: Text and cases (3rd ed. 2015).
• Shirodkar, V., Strange, R.,& McGuire, S. (2020). Non-market Strategies in International Business. Cham: Springer International
Publishing [...] Sustainability and Business Model Innovation
o Integrating sustainability into business models
o Case studies of sustainable practices in business
4. Digital Transformation in Business Models
o The role
annotation https://www.oth-aw.de/en/international/internationales-profil/international-students-club/ https://www.oth-aw.de/en/international/internationales-profil/international-students-club/
page
18 [...] please e-mail isc@oth-aw.de. Find out more about the
ISC at: www.oth-aw.de/en/international/internationales-profil/international-students-
club/
12. Module handbooks and information pages for degree programmes [...] 2024-06-04T10:13:49Z
resourceName /var/www/public/files/oth-aw/Einrichtungen/International_Office/Welcome_Guide_for_International_Students_WiSe24_25.pdf
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Betriebswirtschaftslehre (BW) – Prof. Dr. Hermann Raab
Digital Business (HD / DIB) – Prof. Dr. Marco Nirschl
International Business (IB) – M.A. Cornelia Oszlonyai
Logistik und Digitalisierung (LD) [...] Zeugnisvergabe Teil 2 – Master
Digital Business (DB) – Prof. Dr. Johann Strassl
Digital Entrepreneurship (DEI) – Prof. Dr. Hermann Raab
International Management & Sustainability (IMS) – Prof.
lungen im Innovationsmanagement zu lösen.
• Sie verstehen technologische Entwicklungen im international geprägten Markt der Medizintechnik und entwickeln geeignete
Handlungsalternativen, um Aufgaben [...] alität (Inhaltlich)
Internationality
Die Inhalte besitzen allgemeine Gültigkeit auch im internationalen Kontext.
Modulprüfung (ggf. Hinweis zu Multiple Choice - APO §9a)
Method of Assessment [...] n:
• Die Studierenden kennen die wesentlichen Werkzeuge und Prozesse des professionellen internationalen Produktmanagements und
können diese anwenden.
• Sie verstehen die Zusammenhänge und